Reklam

Salça kovalarında ruhsatsız 15 tabanca ele geçirildi

SALÇA KOVALARINDA RUHSATSIZ 15 TABANCA ELE GEÇİRİLDİ

Salça kovalarında ruhsatsız 15 tabanca ele geçirildi
Selman Güneş
Yayınlanma

17:20 - 05 Şubat 2021

Güncelleme

17:20 - 05 Şubat 2021

Okuma Süresi

1 dakika

Şanlıurfa’da salça kovaları içerisinde 15 adet ruhsatsız tabanca ele geçirildi.

Edinilen bilgiye göre, Şanlıurfa İl Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık Organize Suçlarla Mücadele ekipleri, yaptığı çalışmalarda bir otobüsü durdurdu. Ekipler, araçta yaptığı aramada salça kovaları içerisinde gizlenmiş vaziyette 15 ruhsatsız tabanca, 15 şarjör ile 16 mermi ele geçirdi.

Olayla ilgili 2 kişi gözaltına alındı.


Bir Yorum Ekle

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir