Mardin Ticaret ve Sanayi Odası Başkanlığı için yarışan Hatip Çelik, oyunu kullandı.
Seçime kırmızı pusulada giren Hatip Çelik oyunu 10 nolu sandıkta kullandı. Genç ve dinamik bir yönetimle Mardin için çalışacaklarını vurgulayan Çelik, “Mardin Ticaret ve Sanayi Odası’nda değişim ve gelişim için oyumuzu kullandık. Odamıza, şehrimize ve üyelerimize hayırlı olmasını diliyorum. Değerli TSO Üyelerimizi 17.00’ye kadar Yay Grand Otel’e oy kullanmaya bekliyoruz.” dedi.
