Reklam

Derik Belediyesi bin öğrenciye çanta hediye etti

Derik Belediyesi sosyal belediyecilik anlayışıyla hareket ederek okula yeni başlayacak öğrencilere 1000 çanta hediye etti.

Derik Belediyesi bin öğrenciye  çanta hediye etti
Selman Güneş
Yayınlanma

16:12 - 28 Ağustos 2024

Güncelleme

16:12 - 28 Ağustos 2024

Okuma Süresi

1 dakika

Derik Belediyesi sosyal belediyecilik anlayışıyla hareket ederek okula yeni başlayacak öğrencilere 1000 çanta hediye etti.

Derik Belediyesi  sosyal belediyecilik anlayışıyla başlattığı çalışmalarına yenisini ekledi. Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğümüz tarafından başlatılan “Okula Hoş Geldiniz Minikler” kampanyası çerçevesinde öğrencilere bin çanta hediye edildi.

2024-2025 yılı eğitim ve öğretiminin başlamasına sayılı günler kala, kırtasiye malzemesi almak isteyen vatandaşların bütçesine katkı sunmak amacıyla okula yeni başlayacak öğrencilere “Okula Hoş Geldiniz Minikler” kampanyası kapsamında ücretsiz çanta hediye edildi.

Başkanlık makamında ağırlanan öğrencilere Derik Belediyesi Eş Başkanlar Songül Özbahçeci ve Cengiz Temelli tarafından çantalar verildi. Çantalarını eş başkanlardan alan  öğrencilerin mutluluğu gözlerinden okunuyordu. Eş başkanlara teşekkür eden minik öğrenciler, fotoğraf çekerek makamdan mutlu bir şekilde ayrıldılar.

Belediye tarafından çantaların ücretsiz bir şekilde verilmeye devam edeceği belirtildi.


Bir Yorum Ekle

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir