Reklam

Zabıtalar denetimlerini sürdürüyor

Kızıltepe Belediyesi Zabıta ekiplerimiz, fırınlara yönelik temizlik ve hijyen denetimi yaptı.

Zabıtalar denetimlerini sürdürüyor
Selman Güneş
Yayınlanma

12:03 - 10 Temmuz 2024

Güncelleme

12:03 - 10 Temmuz 2024

Okuma Süresi

1 dakika

Kızıltepe Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, ilçemiz genelinde halk sağlığını korumaya yönelik denetimlerini aralıksız bir şekilde sürdürüyor. Denetimlerde hijyen kuralları, üretim alanları ve ürünlerin son kullanma tarihleri kontrol edilirken, fırınlarda ekmek gramajı kontrolü yapıldı. Ekiplerimizin yaptığı denetimlerde kurallara uymayan işletme sahipleri uyarılarak bir sonraki denetime kadar eksikliklerin giderilmesi istendi.


Bir Yorum Ekle

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir