Mardin’de yaz mevsimiyle birlikte aşırı sıcak havalar hayatı olumsuz etkiliyor. Kent genelinde hafta ortası itibariyle sıcaklıkların 2 ile 6 derece üzerine çıkması bekleniyor.
Mardin Valisi Mahmut Demirtaş kendi sosyal medya hesabından vatandaşlara sıcak hava uyarısında bulundu. Demirtaş açıklamasında, “Kıymetli Hemşehrilerim; Bölgemizde hafta ortasından itibaren sıcaklıkların mevsim normallerinin 2-6 derece üzerine çıkması beklenmektedir.
Sıcak hava dalgası nedeniyle, kronik rahatsızlığı olanlar, yaşlılarımız ve çocuklarımız başta olmak üzere vatandaşlarımızın günün en sıcak saatleri olan 11.00 ile 16.00 saatleri arasında dikkatli ve tedbirli olmaları gerekmektedir.” ifadelerine yer verdi.
