Reklam

Başkan Zeyni İpek’ten Kurban Bayramı Mesajı

Kızıltepe Belediye Başkanı Zeyni İpek, Kurban Bayramı dolayısıyla yayımladığı mesajda birlik, beraberlik ve dayanışma vurgusu yaptı

Başkan Zeyni İpek’ten Kurban Bayramı Mesajı
Selman Güneş
Yayınlanma

09:46 - 26 Mayıs 2026

Güncelleme

09:46 - 26 Mayıs 2026

Okuma Süresi

2 dakika

Kızıltepe Belediye Başkanı Zeyni İpek, Kurban Bayramı dolayısıyla yayımladığı mesajda birlik, beraberlik ve dayanışma vurgusu yaptı. Başkan İpek, bayramların toplumsal bağları güçlendiren özel günler olduğunu belirterek tüm Kızıltepelilerin ve İslam âleminin bayramını kutladı.

Başkan İpek mesajında, bayramların kırgınlıkların sona erdiği, sevgi, kardeşlik ve hoşgörünün ön plana çıktığı müstesna zamanlar olduğunu ifade etti. İlçenin her köşesinde huzur ve kardeşliğin hâkim olması için çalışmalarını sürdürdüklerini kaydeden İpek, bayramın dayanışma ruhunu daha da güçlendirmesini temenni etti.

Mesajında sağlık, huzur ve bereket dileklerine de yer veren Başkan İpek, şu ifadeleri kullandı:

“Başta tüm Kızıltepeli hemşehrilerimin ve İslam âleminin Kurban Bayramı’nı en içten dileklerimle kutluyorum. Daha nice bayramlarda sağlık ve huzur içinde buluşmak ümidiyle; bayramın halkımıza, ilçemize ve tüm insanlığa barış, özgürlük, huzur, sağlık ve bereket getirmesini diliyorum.”

Başkan İpek, mesajını “Kurban Bayramınız mübarek olsun” sözleriyle tamamladı.


Bir Yorum Ekle

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir